Update.. <3

Nej men dags att ta tag i sakerna..!
Jag ska försöka hitta ett boende, har inte så jätte gott om tid på mej... (3 månader!?)
Jag ska klara av min modifast diet 7 veckor till!!! (Utan minsta lilla godisbit utöver!)
Jag ska göra ett riktigt bra CV och jag ska ta reda på allt inför studierna som påbörjas
nästa höst (!? - JAAAAAAAAAAAAAAAA!)
Funderar på att börja läsa lite kost litteratur för att bli så bra förberedd som möjligt!
Om 2 månader ska jag även börja träna!
Bygga muskler och kondition (YEAH!)
Ska även ta tag i att börja umgås med nära och kära som betyder mycket!
Och se till att fylla min tillvaro med så mycket glädje och effektivitet som möjligt!
Ska även försöka prioritera min egen tid lite högre... i need it. i know it. i love it.
Men det har ju även tillkommit en liten godbit i mitt liv som även ska prioriteras
högt! Och henne kan jag ju inte vara utan allt för många timmar... :*
Nu är det inte bara mej själv jag ska måna om längre, utan även denna vackra lilla människa som
lyckas förgylla mina dagar så fint så fint! Im in love.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0