Torsdag

Jag fick lite ny energi igår.. pratade med mitt hjärta Jenny <3
Och hon får mej att se allt ur ett annat perspektiv... och hon lyckas dåå alltid att få mej
på ett sprudlande glatt humör!! :) vi planerar framtiden lite och det känns som att man faktiskt behöver ha lite
framtids planer för att må bra... visst att man ska kunna leva i nuet och njuta av varje sekund, men
man behöver något som driver en framåt. Och lite press gör en bara gott ;)
Vid sex tiden åkte jag in till stan och mötte Lina H och vi handlade lite sedan bar de hem till my place,
massa update talk om våra liv... kan inte tro att vi inte setts på så här länge.. kollade igenom våra gamla foto mappar genom åren, HAHA! inte okej.
Te mys, Lina åt spaghetti å köttfärssås å jag drack min modifast (y).. känns ju så himla gott, när någon annan sitter
å äter as god mat!!!! Men det är positiva utmaningar det med ;)
Sedan blev det massa bra film!! åååh så fick jag ju panik längtan efter min fin fina flickvän... å så går jag in på facebook å har fått ett världs sött filmklipp av henne..!! Åh då blev det ju inte lättare alltså... söööööööööötnos! :*
Imorse gick jag å Lina upp vid 12... inte okej, haha.
Å gissa vad den apan gör..!? ställer sej å lagar resten av köttfärsen å äter spaghetti å köttfärssås till frukost ooockså. Mmmmmmmmm vad jag längtar till imorgon, för då blir de maaaaaaaaat! :D<3
Efter att Lina hade gått stor städade jag lägenheten och det blev riktigt riktigt nice... känns såå bra att ha det gjort! det är ju faktiskt inte så jobbigt när man väl kommit igång, det är bara det att det känns som att man aldrig har tid att städa!? hahahha...
Puss
jag å Lina
Jag å Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0