Pauline <3

P
Det finns så många saker jag uppskattar hos dej.
Din underbara humor, ditt positiva perspektiv på allting,
ditt sätt att bemöta andra människor på, ditt härliga skratt
som gör mej så glad, din omtanke och ditt sätt att se mej på.
<3
Redan första kvällen vi var ute tillsammans
slog du mej med din charm och jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Efter det har jag känt av din närvaro i hela kroppen när du varit i min
omgivning. Att vilja komma dej nära blev oundvikligt.
Med en personlighet som bara växte sej starkare och starkare i mina
ögon och ditt fina leende.
<3
På väldigt kort tid har du tagit dej in i mitt liv och
blivit en del av den värld jag lever i.
Du har så många fina sidor, alla dina positiva egenskaper
och din starka personlighet gör mej tokig.
Att kunna stå framför dej och veta att du är min
flickvän gör mej alldeles varm av lycka.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0