It´s saturday..!

Idag har det varit kalas hela dagen.. kvällen avslutades med avkoppling framför tvn o god mat!
Imorgon ska jag gå å handla ungefär det första jag gör! 5 dagar kvar tills lönen kommer och jag har ungefär 150 kr på kortet..!? :S HEJ NUDLAR! Och åååh vad jag är bra på att slösa... ekonomist optimist.. kanske man kan kalla de (: Iiiinte bra. Jag behöver mer extra jobb. Egentligen inte.. men jag tänker inte dra ner på mina utgifter.. eller kanske några.. har kommit till insikt med att jag slösar pengar alla lediga dagar jag har, måste allt kosta!?
Fast äsch det är värt det :)


Nu ska jag iallafall ta tag i träningen igen.. har varit en.. svacka..
har väl egentligen inbillat mej själv att jag inte har tid å gymma.. men det är väl den sämsta
undanflykt i världen.. jag som älskar å träna - borde väl inte behöva undanflykter?
problemet är nog att jag alltid ser till att boka upp mej.. och är det någon dag som är helt
oplanerad så brukar det snabbt bli ändring på det.. någon impuls grej man får för sej och om
man nån gång bestämmer sej för att ha lite egen tid så är det alltid någon som kommer med
förslag som får min "egen tid" att kännas helt urtråkig.. fast egentligen skulle jag nog behöva det.
Ibland önskar jag att jag inte blev så rastlös av att vara hemma... fast det kanske beror på att jag
inte van vid att bo själv.
Nu somnar jag nästan.. soffan å cc kallar.. puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0