It´s thursday

Det är grått väder ute, men just nu gör det absolut ingenting.
Ska till gymmet å träna bort lite av min överskotts energi..!
Det är en så sjukt skön känsla att kunna försörja sej själv,
att slippa vara beroende av andra.. och att ha mitt egna trygga place.
Det känns som att jag har en grymt massa positiv energi som inte funnits tidigare.
Jag mår sjukt bra av livet som är nu. Med mina vänner och mina älskade systrar
som faktiskt är några av mina absoluta bästa vänner, men samtidigt så mycket mer.
Känner att jag har lärt mej att leva i nuet på ett annat sätt nu än tidigare,
men samtidigt tänker jag positivt framåt, (får nog tacka min terapeut!).
Tänker inte tänka på problem och motgångar, utan bara det som är positivt runt omkring.
Känner att jag mår bäst av det <3


Peace and love




Vinter -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0