Update!

Just nu sitter jag hemma hos Tojja o Milla, dom har Kevin den här veckan så han är med här :) Beccis och Elliott har lånat madrassen inatt och imorgon blir de eskilstuna å vara hos Beccis en vecka!!! :) Efter det är jag lediiig typ lääänge! Lovelie!!! :)
Så då ska jag försöka vila upp mej/träna och sen hitta på så mkt skojjs som möjligt! =P
Har varit riktigt dålig på att åka och hälsa på älskade vänner under den här tiden då jag arbetat helt sjukt mkt.. så nu ska jag allt ta igen de!!! =)
Börjar med en runda till Alingsås och hälsar på Cassidy, Jenny (L), Fiiia, Kajsa och Per!
Sedan får de bli sthlm snart också... har inte träffat Linn och Nicole på en evighet!!! <3

Och självklart ska jag umgås maaaassa mkt med högt älskade göteborgare med! <3




Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååh :) Längtar <3

2010-02-22 @ 13:01:56
Postat av: Nattis

Jag med! Saknar dej helt sjukt mkt!!! <3

2010-02-25 @ 15:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0