tänkvärt!!

Livet är inte enkelt och det är inte heller evigt.
Därför tycker jag att man ska göra det så bra som möjligt för sina medmänniskor.
Jag försöker iaf göra allt för att bidra till att de människor i min närhet som jag tycker om ska få en sån bra tid som möjligt här på jorden. Det handlar inte om stora uppoffringar, utan små saker som betyder mycket för andra men som inte alls är särskilt krävande för en själv.
Livet är jobbigt i sig, varför ska då så många gå och försvåra dagarna för varandra ytterligare?
Egoistiska människor går feting bort.

Börja tänk liite mer på varandra. Skicka ett kort sms, säg uppmuntrande saker till varandra, ge varandra ett litet handtag då och då när det behövs, visa uppskattning.. det är sånna små saker som förgyller människans dag. Människans tid här på jorden. Äkta vänner, äkta människor omkring en. positiva människor omkring en.

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0