Wellwell...

Idag har jag sovit hos Sara, vi åt middag hos henne med Moa igår =) jag va as trött eftersom att jag kom hem från stan vid halv 7 igårmorse... va på gretas i lördags... efter det blev det mat på donken med tjejerna... så drog ut på tiden lite... somnade väl vid halv 7-halv 8 nått sånt där.. sen gick jag upp vid 12, eftersom att L hade bråttom iväg till släktmiddag..
anyway... nu sitter jag här å tar en paus mellan tvättarna... (har tvättid - segt!).

Senare kommer syrran å Milla hit antagligen...
Jag är förkyld (blev det igår)... min hosta är kvar, väldigt jobbigt med tanke på att jag får kramp i luftrören efter de där jobbiga attackerna som kommer då och då.. står som biverkning på min medicin, men hade dem innan jag började med den med...? :S

Hoppas ni mår bra! Puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0