Vill bli frisk NU

Sitter här nu med nästäppa och jobbig hosta, minst sagt.
Och nej, den är inte över än... någobn som har några knep för hur man kan behandla hostan själv? ;P
typ bra huskurer eller nått..?

Jag vet inte om det är för att jag hostar så mycket eller om det är pga. av mina skit mediciner men jag spydde både igår natt och natten innan de.. vakna mitt i natten - hosta massa å blääääääää... spy..!
Funderar på att gå till vårdcentralen imorgon igen... kolla lite om man kan få en bättre läkare, å bättre medicin.. den förra gav mej massa hostdämpande.. men vilket resulterar till att jag inte får upp slemmet (å dessutom blir helt borta å hur trött som helst... hata morfin..) så efter en veckas användning fick jag höra av en sjuksköterka att jag borde dumpa den å börja med den jag åt innan de igen, bromhexin... som ska vara slemlösande, men om den funkar , det vet man inte.
Hata hosta, första gången jag har haft sån här jäkla hosta alltså! Varje dag i 3 veckor typ.. shiiiit.. är det så att det går någon särskild hosta nu eller??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0