Shoppat

SÅ mycket som jag har shoppat idag och i förrgår har jag inte shoppat på hur länge som helst!
Idag köpte jag en tjock tröja, ett par byxor, två snygga t-shirtar, ett 5-pack strumpor (xD) och underkläder =)
Har även köpt mascara och lite små grejer =)
Och i förrgår så köpte jag en varm jacka, ett par byxor och en tjocktröja, (jätte mysig=) och solpuder. Har ändå inte köpt sådär jätte mycket saker... men det känns mycket när man knappt har nånting! så jag är glad över mina inköp =)
Det börjar bli kallt nu, så folk ta på er!


(Y)

√ te och halstabletter

√ varma och sköna tröjor

√ bra vänner


(N)

kompisar som skiter i sina vänner när de skaffar pojkvän

svininfluensan och höstförkylning


gå upp tidigt till jobb när det är kallt och man bara vill ligga kvar under sitt varma täcke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0