It´s friday

Jag har nyligen kommit hem från min syster, sov där inatt - igår var Amy och Milla där och vi kollade på Idol, åt fruktsallad och sedan kollade vi på 7 pounds men jag blev väldigt trött och somnade (fast den var väldigt bra), imorse när jag vaknade frös jag JÄTTE mycket, men tur att Amy hade lagt på mej en filt igår ^^
Just nu är mamma och ställer ut våra fyra underbara hästar :) (bilder kommer - men dock bara på min bilddagbok, som enbart mina vänner har).
Nu ska jag ut och ta en promenad sedan ska jag träffa Sara L, som ska klippa mej idag! <:P
Tänkte gå till frisören och klippa topparna, men onödiga pengar =)
(Ps. Det känns inte som att min hostmedicin hjälper...)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0