Tisdag.

Ojjjj vad mätt man kan vara!
Elin har haft stor kalas här hos oss idag.. med maaassa folk =)
å maassa god mat m.m. har inte varit mättare på mkt mkt länge! =O=O

Idag har varit en riktig segar dag.. städ inför kalas, tvätt av massa massa kläder å en sväng med Cicci... å kalas.
Försökte skriva på boken lite förut.. men det blev inte många rader förens jag tröttnade, ingen fantasi idag!

Har kommit på att allt talar för att jag ska vara singel, hur mkt jag än hatar det.
För jag hittar då aldrig någon intressant.. snygga finns det, men det spelar ingen roll hur snygg någon är så länge dom inte har den insidan jag vill att han/hon ska ha. Personligheten är allt som spelar roll i ett förhållande.. å självklart attraktionen med.. men man blir inte attraherad av en person utan personlighet heller.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0