Liseberg..

Idag var jag på Liseberg med Moa =)
Det var bra artister och Sara Löfgren var sjukt snygg som Måns Selmelöf måste jag bara säga! Grr...
Anyway... vå började kvällen med en fin middag på värdshuset, sedan blev det lite gott att dricka - och jag fick en urgod drink som jag blev helt förtjust i! Den var typ special gjord så jag var tvungen att ta "receptet" haha!
Så den där lappen ska jag ha med mej ut nu hedanefter! xD
Lotta Engberg är en sjukt bra håll igång tjej, hon gjorde hela kvällen helt fantastisk! =)
Sedan spelade vi på choklad hjulet... jag vann inget (och tur var väl det^^) men det var väldigt nära, haha!
Lite besviken på  mej själv att ajg inte varit på liseberg mer i sommar alltså... det är ju såå myyyys där!
Och Moa - tack för en trevlig kväll gummz! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0