Höst?

Igår var jag typ ute i bara tröja på kvällen, när det var svinkallt! Hösten som är på väg redan?
Idag har jag typ vart helt rosslig i halsen och allmänt seg, har dessutom fryst hela dagen, dags att sätta på elementena snart!? Har därför druckit hur mycket te som helst!
Jag har skrivit en del på min bok idag också =) (3:an)
Imorgon ska jag jobba (vilket jag absolut inte känner för just nu, hoppas jag känner mej piggare imorgon!)
Nu är det snart dags att köpa hem massa varma höst kläder! Kul bara att man har pengar så det räcker *not*
men jaja, det får bli till att handla ekonomiskt så löser väl det sej? =)
En varm jacka får bli prioritet 1!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0