Varit hos Lina..

Kom precis hem från Lina... Vi har haft det jätte trevligt igår grillade vi och åt gino, riktigt gott!
Vi har fixat naglarna och badat skumbad i Linas stora härliga yacuzzi och fixat håret på varann, älskar att få mitt hår ompysslat^^ hahaha och sen är det kul att schamponera andras också..hmm borde bli frisör, men jag suger på att klippa ;D Använde Linas fudge produkter, som hon fortfarande har kvar sen vi var hårmodeller för  snart 2 år sedan :D medans mina tog slut på 3 månader... fudge är bra men dyra, så jag föredrar Loréal intense repair.. men använder inpackningen från XL, hyfsat billig och jätte fuktgivande, alltså utmärkt för mej! :D

Vet inte alls längre vad jag ska ha för hårfärg, är jätte osäker för snart är det dags... bäst att tröttna helt och hållet verkligen på detta innan jag färgar det va..? :S:S:S

Nu ska jag fixa iordning mej och åka in till stan, gör det bästa av dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0