Studenten snart ...

Studenten snart och jag vet ingenting om framtiden just nu.. har ännu inte sökt mer än ett jobb *suck*
på tiden att gå till arbetsförmedlingen... och även börja söka på egen hand.
Jag vet inte alls hur jag ska göra.. antingen arbeta i ett år och under tiden fundera ut vad jag verkligen vill arbeta med eller så funderar jag på att gå på folkhögskola i 1 år.. Läsa in de kurser jag behöver för att sedan läsa vidare till dietist.. eller bara läsa friskvård och hälsa och satsa på att bli hälsorådgivare...
Jag vill iallafall arbeta med något som har med hälsa att göra...kost och motion.
Hade vart sjukt kul att få arbeta med människor och få hjälpa dem med scheman och samtal! :D
Fast jag är som jag är och vill alltid ta den snabbaste vägen när det gäller studier, är ju så skoltrött...
Men å andra sidan om man bara fick gå kurser som man verkligen var intresserad av så hade det nog blivit sjukt kul.. så länge jag slipper ta studie lån! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0