Lägerdag med klassen..

Idag var jag och klassen på bockaberg, en härlig dag, kom dit halv 9 och åkte hem halv 8... trodde att det skulle bli en riktigt seg dag, men har haft en otroligt fin dag tillsammans med härliga klasskamrater.
Var mycket aktiviteter och lite helklass lekar, vi grillade och gjorde lite allt möjligt - dagen gick iallafall sjukt fort!
Det jobbigaste vi fick i uppgift var att göra en fågelholk.. vilket jag iofs inte gjorde, men det var ändå dagens jobbigaste, så det var inga krävande saker vi behövde göra... dom andra i min grupp däremot arbetade flitigt med holken :) själv är jag inte så förtjust i att borra och såga och allt det där, och inte i att klättra i träd heller.. haha men Malin och Jennie satte upp holken, vilket gick jätte bra, dom är så duktiga! Men när det gällde att komma ner från trädet gick det mindre effektivt... Jag och Emma stod nedanför och filmade hela proceduren.. haha riktigt kul blev den!

Det var trevligt att göra en (antagligen) sista utflykt med klassen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0