Håret..

Jag funderar på om jag ska göra en avfärgning så snart som möjligt eller om jag ska vänta tills efter studenten, ifall det skulle bli missfärgat och jag måste vänta med att fixa till det..
Har använt bra produkter nu och mitt hår har blivit mycket friskare (Loréal serien absolut repair och inpackningen från XL).. och ju tidigare jag börjar desto snabbare får jag den färgen jag vill ha. Det ska vara ljus brunt med massa blonda slingor som fylls på varje månad - hoppas det blir fint, men blir det inte de så är det ju inte så svårt att få det helblont! det kommer blekas en hel del nu i solen med får man ju tänka på...
Vill satsa på en lite mer naturlig look denna gången... jag menar inte att det ska se ut att kunna vara min naturliga hårfärg, men inte plastic platina - det är jätte snyggt, men har redan haft det så känner för något nytt och fräscht!
Och om det nu visar sej att jag bara passar i ljusblont så får det väl bli det då.. inte tänker jag färga det mörk brunt igen iallafall... verkligen inte!


Har ni några tips och ideér? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0