fredag..

Idag har jag gjort klart min rapport, (satte ihop allt i skolan) så nu är jag så gott som klar med projektarbetet..
mitt projektarbete är en bok som jag har skrivit, eftersom att jag älskar att skriva =)
Har dock inte bundit den än.. lite segt men detta är bara första utkastet så jag har en vecka på mej :)

Jag har sökt lite jobb idag, klädaffärer och i en sko affär ^^  jag som ÄLSKAR skor! hade ju varit en dröm..
Efter skolan träffade jag syrran en stund ute i solen, härligt väder idag verkligen!
Älskar min syster <3

Imorgon ska jag försöka ge mej ut och söka fler jobb.. om jag orkar, ska trots allt festa ikväll så får hoppas att jag inte blir väldigt bakis imån ^^
Och älsklingen Sandra ska med ut ikväll! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0