bad day...

Orkar verkligen inte gå till skolan idag...borde nog göra det, men har ingen motivation alls till det just idag...
mitt rum är hur stökigt som helst och jag måste göra klart en massa skoluppgifter nu känner jag... tänkte satsa på det idag istället.. imorgon ska ju både rapporten på projektarbetet in och grupparbetet ska göras, vilket är helt klart, bara min tislinje som jag måste göra.. men får åka tidigt till skolan imån, börjar ändå 12 så har ju tid på mej, det värsta hade varit om jag glömmer av att jag måste göra den imån.. då blir det väl feting IG för min del, eftersom att våran redovisning bygger på våra tidslinjer :S

Är så trött på skolan, och deras jävla upplägg.!
Och helst lägger dom ju allt på samma dag också..! Men särskilt på samma vecka, allt viktigt ska in samma vecka och då är det klart att man lägger all sin tid på det, men dom mindre uppgifterna vi får, som inte alls känns viktiga hamnar hela tiden i kläm å drar ner ens betyg i de kurserna.. not god.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0